POLITICA DE PROTECTIA DATELOR
Buna!
Iti multumim pentru interesul manifestat pentru produsele Farmasi si pentru o posibila colaborare cu noi!
Politica de confidentialitate a fost dezvoltata ca o prelungire a angajamentului nostru de a combina produse si servicii de calitate cu totala transparenta fata de colaboratorii si utilizatorii produselor noastre.
Prezentul act este conceput pentru a va ajuta sa intelegeti modul in care prelucram (inclusiv colectam si utilizam) si protejam datele cu caracter personal pe care ni le furnizati atunci cand accesati website-ul nostru www.farmasi.md si diferite sectiuni ale acesteia, dupa cum vom descrie mai jos.
In masura in care vreuna dintre sectiunile noastre este disponibila ca interfata pentru a accesa un alt website, in momentul in care il accesati, va rugam sa cititi politica de protectie a datelor disponibile pe acel website, noi neavand niciun control asupra modului in care titularii acelor website-uri prelucreaza datele cu caracter personal ale utilizatorilor si, prin urmare, nu purtam niciun fel de raspundere.
CINE ESTE OPERATORUL DE DATE CU CARACTER PERSONAL?
Datele cu caracter personal pe care ni le dezvaluiti in mod activ sau pasiv atunci cand accesati Website-ul (in continuare "Datele") sunt prelucrate de catre FAR COSMETICS TUNA S.R.L., cu sediu in Str. Gradina Botanica nr. 14/3, bir. 307, mun. Chisinau, Republica Moldova (MD-2032), IDNO 10022600035434 (in continuare "Societatea").
Avand in vedere ca website-ul nostru este un magazin online prin intermediul caruia se pot face plati, dorim sa va informam ca acest website este destinat persoanelor majore, cu varsta de cel putin 18 ani impliniti. Daca nu aveti aceasta varsta, va rugam sa nu ne furnizati niciun fel de Date, respectiv sa nu initiati completarea diverselor formulare disponibile pe website-ul nostru. Datele furnizate de catre o persoana cu varsta mai mica de 18 ani vor fi sterse in cel mai scurt timp, fara nicio raspundere din partea Societatii noastre.
CE DATE PRELUCRAM, IN CE SCOP SI CAT TIMP?
Website-ul nostru va pune la dispozitie mai multe sectiuni prin intermediul carora puteti intra in legatura cu Societatea si care corespund scopurilor pentru care prelucram Datele Dumneavoastra:
A. Va puteti inregistra in calitate de consultant al Societatii sau puteti intra in echipa unui consultant existent;
B. Ne puteti contacta accesand sectiunea "contact";
C. Va puteti abona la "newsletters" pentru a fi la curent cu ultimele noutati legate de produsele si serviciile Societatii si / sau persoanelor afiliate Societatii.
Este foarte important ca Datele pe care ni le furnizati sa fie corecte si actuale. De aceea, va rugam sa ne informati imediat ce intervin schimbari ale Datelor pentru a ne permite sa facem actualizarile necesare cu privire la acestea.
In masura in care ne veti furniza Date ce apartin unei alte persoane, va rugam sa va asigurati ca ati obtinut in prealabil consimtamantul acesteia pentru a ni le furniza. In cazul in care va trebui sa utilizam Datele furnizate pentru a va contacta, iar acestea nu va apartin, va trebui sa informam persoana ale carei Date ne-au fost furnizate despre sursa acestora, adica despre faptul ca acestea ne-au fost furnizate de catre Dumneavoastra.
In toate situatiile in care accesati website-ul nostru, vom putea colecta in mod pasiv si Date precum: adresa de IP a device-ului folosit de Dumneavoastra, tipul device-ului, tipul de browser pe care il folositi, precum si orice termeni de cautare pe care ii introduceti pe website-ul nostru. Serverul nostru web efectueaza agregarea acestor informatii pentru a monitoriza nivelul de activitate pe website-ul nostru, pentru a evalua eficacitatea acestuia si pentru a imbunatati continutul, pentru a va face vizita o experienta usoara si placuta. Aceste date sunt colectate insa anonim, asa incat nu pot conduce la identificarea Dumneavoastra.
A. Inregistrarea in calitate de consultant:
- pentru a putea deveni consultant al Societatii si a va crea un cont in scopul de a beneficia de preturi reduse, fata de preturile de catalog, la achizitionarea produselor noastre in scopuri personale, pentru a beneficia de discounturi la preturile produselor in cazul in care doriti sa le vindeti catre altii, sau pentru a va crea propria echipa si a beneficia de bonusuri, in functie de vanzarile echipei;
- pentru a avea acces la istoricul comenzilor plasate, pentru a va putea modifica informatiile de cont, pentru a face retururi, va vom solicita, prin intermediul formularului din sectiunea "Devino consultant!" si la logare in contul Dumneavoastra unele dintre urmatoarele Date: nume si prenume, adresa de email, numar de identificare (IDNP), email, data nasterii, sex, adresa de domiciliu, numar de de telefon, parola;
- daca veti plasa o comanda utilizand contul Dumneavoastra vom prelucra in plus urmatoarele date: adresa de livrare, contul bancar. Pentru plati online, furnizorul nostru de servicii de plata Netopia Payments (MobilPay Wallet) va colecta date despre numarul cardului, codul CVC.
Scopul general al prelucrarii Datelor este de gestionare a relatiei contractuale, de administrare a contului creat, de procesare a comenzilor de cumparare si livrare a produselor, de incasare a valorii acestora, de acordare a discounturilor sau bonusurilor, de emitere a facturilor, de efectuare si procesare a returului comenzilor si alte scopuri conexe acestora.
Datele Dumneavoastra vor fi prelucrate pana la incetarea calitatii Dumneavoastra de consultant, iar dupa acest moment, Datele Dumneavoastra pot fi prelucrate in masura in care va fi necesar in scopuri financiar-contabile (6 (sase) ani dupa incetarea relatiei contractuale, daca termene de stocare mai mari nu sunt impuse de legislatia aplicabila) sau pentru apararea drepturilor noastre, pe perioadele prevazute de dispozitiile legale (perioada termenului legal de prescriptie).
B. Contact (comunicare)
Daca veti intra in contact cu reprezentantii Societatii prin utilizarea sectiunii "Contacteaza-ne", Societatea va putea prelucra urmatoarele Date: nume si prenume, adresa de email, numar de telefon, date inscrise in cuprinsul mesajului (pe care ni-l transmiteti si asupra caruia noi nu detinem niciun control).
Scopul prelucrarii acestor Date este de a raspunde intrebarilor sau solicitarilor Dumneavoastra, de a va oferi suport si indrumari, de a va furniza orice alte informatii de care aveti nevoie.
Vom prelucra aceste Date doar pentru perioada atingerii scopului comunicarii dintre noi si dupa aceasta, in masura in care este necesar pentru apararea drepturilor noastre, pentru perioadele permise de dispozitiile legale.
C. Newsletters (mesaje de informare, comunicari comerciale)
In masura in care va veti abona la mesje de informare de tip "newsletter" pentru a primi informatii si noutati despre produsele si ofertele Societatii si / sau ale afiliatilor Societatii va vom solicita: numele si prenumele si adresa de email.
Scopul prelucrarii acestor Date este informarea clientilor sau potentialilor clienti ai Societatii despre produsele si activitatea Societatii. Datele vor putea fi prelucrate pe un termen de pana la retragerea de catre Dumneavoastra a consimtamantului, respectiv pana la dezabonare. Veti avea posibilitatea de a va dezabona de la primirea unor astfel de mesaje oricand si cu ocazia fiecarui mesaj trimis de catre noi in acest sens. Daca v-ati creat un cont pe website-ul nostru, veti putea sa va dezabonati prin accesarea sectiunii "newsletter" din contul Dumneavoastra.
Accesarea serviciilor noastre nu este niciodata conditionata de abonarea la primirea de astfel de comunicari comerciale. Nu reprezinta comunicari comerciale, in sensul prezentei sectiuni, furnizarea de catre noi a informatiilor, brosurilor, cataloagelor de care aveti nevoie sau de care ati putea fi interesat in desfasurarea activitatii Dumneavoastra de consultant.
D. Sondaj
Intrucat Societatea doreste sa isi imbunatateasca permanent serviciile si produsele, am putea derula anumite sondaje de satisfactie in randul consultantilor nostri, fie direct, fie prin intermediul unor furnizori de servicii de sondare. Prin urmare, s-ar putea sa va contactam prin email sau sms in acest scop.
TEMEIUL JURIDIC AL PRELUCRARII
1. Derularea relatiei contractuale aferenta calitatii dumnavoastra de consultant - prelucrarea Datelor in acest scop are ca temei juridic executarea contractului, respectiv gestionarea comenzilor si a oricaror solicitari legate de acestea (art. 5 alin. (5) lit. a) din Legea nr. 133 din data de 8 iulie 2011 "privind protectia datelor cu caracter personal" (in continuare "Legea 133/2011")), dar si indeplinirea unor obligatii legale, respectiv ale celor prevazute de legislatia din domeniul comertului electronic, al consumatorului sau financiar-contabil (art. 5 alin. (5) lit. b) din Legea 133/2011);
2. Contact - pentru a raspunde solicitarilor si intrebarilor Dumneavoastra, Datele vor fi prelucrate, in primul rand, in temeiul consimtamantului Dumneavoastra (art. 5 alin. (1) din Legea 133/2011) pe care ni-l oferiti in mod implicit prin faptul ca alegeti sa intrati in contact cu noi sau, in functie de scopul mesajului primit sau continutul acestuia, am putea avea un alt temei juridic al prelucrarii, precum interesul nostru legitim (art. 5 alin. (5) lit. e) din Legea 133/2011);
3. Newsletters - prelucrarea Datelor in acest scop are ca temei juridic consimtamantul Dumneavoastra, exprimat explicit prin bifarea casutei corespunzatoare (art. 5 alin. (1) din Legea 133/2011);
4. Sondaj - prelucrarea Datelor in acest scop are in calitate de temei juridic interesul nostru legitim de a ne imbunatati serviciile si produsele oferite (art. 5 alin. (5) lit. e) din (art. 5 alin. (1) din Legea 133/2011)).
DESTINATARII DATELOR
In functie de scopul pentru care prelucram Datele Dumneavoastra, acestea vor putea fi puse la dispozitia unor terte persoane care pot actiona, fie in calitate de operatori de date, ceea ce inseamna ca prelucreaza Datele Dumneavoastra in nume propriu, fie in calitate de imputerniciti ai nostri, adica prelucreaza Datele Dumneavoastra in numele nostru.
Derularea relatiei contractuale aferenta calitatii dumnavoastra de consultant - pentru a onora comenzile Dumneavoastra cu privire la cumpararea si livrarea de produse, Datele vor putea fi transmise catre:
-
- banci partenere sau procesatorul de plati;
- firme de curierat;
- furnizori de servicii de depozitare;
- furnizori de servicii de call center;
- alti parteneri care, prin prestarea serviciilor catre noi legate de comenzile Dumneavoastra, vor avea nevoie de anumite Date ale Dumneavoastra.
Contact - in principiu, Datele furnizate de catre dumneavostra prin formularul nostru de contact vor fi folosite doar de catre angajatii nostri pentru a va raspunde la mesajul / intrebarile formulat/-e. In functie de scopul mesajului Dumneavoastra, acesta ar putea fi transmis unor furnizori de servicii, precum consultanti de marketing, avocati sau autoritatilor publice daca mesajul are conotatii jignitoare, ofensatoare sau ilegale.
Newsletters - pentru a va putea transmite mesaje de natura comerciala, vom putea folosi serviciile unor furnizori de servicii de marketing direct.
In toate situatiile de furnizare a Datelor prin intermediul paginii noastre web, la Datele Dumneavoastra ar putea avea acces furnizorii nostri de servicii de mententanta IT, furnizorul serviciului de hosting al paginii noastre web situati in Turcia, dar in legatura cu care s-au implementat garantii adecvate pentru transferul Datelor, respectiv incheierea de clauze contractuale standard, alti furnizori sau destinatari ai datelor si care vor avea acces la Date doar in masura necesara prestarii serviciilor catre Societate, numai pentru perioada necesara prestarii acestora si doar la datele absolut necesare prestarii serviciilor. Societatea se va asigura in toate cazurile ca furnizorii sai si-au asumat obligatii de confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.
SECURITATE
Pentru a raspunde cerintelor Legii 133/2011, Societatea a implementat toate masurile tehnice si organizatorice necesare pentru asigurarea securitatii Datelor, ceea ce face ca, in momentul in care Datele Dumneavoastra ajung la Societate, acestea sa beneficieze de nivelul adecvat de securitate impotriva distrugerii, pierderii, modificarii, divulgarii neautorizate, accesului neautorizat, fie ele accidentale sau ilegale.
Personalul Societatii este instruit in ceea ce priveste modul in care trebuie sa gestioneze Datele, clientii si furnizorii Societatii isi asuma, la randul lor, obligatii de confidentialitate, iar sistemele informatice ale Societatii sunt astfel protejate incat sa previna, pe cat permite tehnologia de la acest moment, incidentele de securitate.
CE DREPTURI AVETI?
Intrucat Societatea prelucreaza Date ce va apartin, beneficiati de mai multe drepturi conferite de legislatia in domeniul protectiei datelor. Aceste drepturi sunt urmatoarele:
1. de a ne solicita acces la Date (in temeiul art. 13 din Legea 133/2011) si care presupune dreptul de a obtine o confirmare din partea noastra ca prelucram Datele ce va apartin, precum si informatii cu privire la:
a) confirmarea faptului ca Datele care va privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta, de asemenea informatii referitoare la scopurile prelucrarii, categoriile de Date avute in vedere si destinatarii sau categoriile de destinatari carora le sunt dezvaluite Datele;
b) comunicarea, intr-o forma inteligibila si intr-un mod care nu necesita un echipament suplimentar, a Datelor care fac obiectul prelucrarii, precum si a oricarei informatii disponibile privind originea acestor Date;
c) informatii privind principiile de functionare a mecanismului prin care se efectueaza prelucrarea automatizata a Datelor care va vizeaza;
d) informatii cu privire la consecintele juridice generate de prelucrarea Datelor pentru Dumneavoastra;
e) informatii privind modul de exercitare a dreptului de interventie asupra Datelor.
2. de a ne solicita interventia asupra Datelor (in temeiul art. 14 din Legea 133/2011) care presupune ca aveti dreptul de a obtine de la Societate sau persoana imputernicita de catre aceasta, la cerere si in mod gratuit:
a) rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea Datelor a caror prelucrare contravine prezentei legi, in special datorita caracterului incomplet sau inexact al Datelor;
b) notificarea tertilor carora le-au fost dezvaluite Datele despre operatiunile efectuate conform lit.a), exceptand cazurile cand aceasta notificare se dovedeste a fi imposibila sau presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
3. de opozitie (in temeiul art. 16 din Legea 133/2011) care presupune ca aveti dreptul de a va opune in orice moment, in mod gratuit, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca Datele Dumneavoastra sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care legea stabileste altfel. Daca opozitia este justificata, prelucrarea efectuata de operator nu mai poate viza aceste date. Aveti dreptul de a va opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare, ca Datele Dumneavoastra sa fie prelucrate pentru prospectare comerciala.
Drepturile indicate mai sus pot fi exercitate inclusiv prin utilizarea sectiunii "Contacteaza-ne" de pe Website-ul Societatii www.farmasi.md sau prin depunere la sediul Societatii din Str. Gradina Botanica nr. 14/3, bir. 307, mun. Chisinau, Republica Moldova (MD-2032).
PLANGERI
Daca considerati ca prelucrarea Datelor dumneavoastră de catre Societate încalca prevederile legale din domeniul protectiei Datelor, puteti depune o plangere la Centrul National pentru Protectia Datelor cu Caracter Personal, la adresa: Str. Serghei Lazo nr. 48, mun. Chisinau, Republica Moldova (MD-2004).